Sadržaj

Trendovi

Brend Colmar, sinonim talijanske izvrsnosti koji spaja tehničke inovacije i elegantan izgled u sportskoj odjeći, proslavio je časnu 100-tu godišnjicu. Danas je Colmar premium brand koji je svoju reputaciju stekao posebno među ljubiteljima zimskih sportova.

Nema puno brendova u sportskoj industriji koji se mogu pohvaliti tako dugim poslovnim putem, koji su uz sve političke i ekonomske izazove 20. stoljeća obilježili i ratovi.

Priča o kompaniji započela je 1923. godine, kada su Mario i Irma Colombo otvorili kompaniju u Monzi i počeli proizvoditi šešire. Intuicija ih je navela na sljedeću poslovnu ideju – proizvodnju gamaša koje su u to vrijeme bile popularan muški modni dodatak. Za izradu gamaša koristili su vunene stožce s defektom. Proizvodi su morali biti brendirani, zbog čega je ubrzo nastao naziv brenda koji odražava dio porodične simbolike. Naime, izvedeno je iz imena Maria Colomba, jednog od osnivača brenda.

Poslovni put kompanije Colmar

Tridesetih godina prošlog stoljeća kompanija je proširila svoju liniju proizvoda i počela proizvoditi pamučna odijela za radnike. Tokom tog vremena kompanija je sklopila partnerstvo s Leom Gasperlom, austrijskim naturaliziranim Talijanom, skijašem i rekorderom. Gasperl je inspirirao Colmar da za njega stvore futuristički Thirringov ogrtač, koji bi se mogao napuhati, i tako podsjećati na šišmiša. Ova je inovacija bila prvo sjeme Colmarovog povezivanja sa sportašima, koji su povratnim informacijama pri korištenju specijaliziranih proizvoda doprinijeli poboljšanju njihovih proizvoda.

Pedesete godine prošlog stoljeća bile su važna prekretnica za Colmar, kada je Irma, tada udovica, upoznala talijanskog skijaškog prvaka Zena Cola. U potrazi za odjevnim rješenjem visokih performansi koje bi osiguralo prednost u pristajanju i aerodinamici na takmičarskom nivou, Irma je upotrijebila elastičnu tkaninu sa strane kako bi stvorila novu jaknu, stvarajući savršeno pristajajuću i aerodinamičnu Guaina Colo jaknu u kojoj je Colo osvojio Olimpijske medalje 1952. godine.

Sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog stoljeća porodica Colmar se proširila – treća generacija članova porodici pridružila se kompaniji. U tom razdoblju nastaju kultni outfiti poput jakne Bormio i jakne Tecnological koji su svojom pojavom unijeli note boja na snježne padine.

Saradnja kompanije s talijanskim skijaškim timom i uspon talijanskih skijaških legendi poput Alberta Tombe i Debore Compagnoni donijeli su međunarodno priznanje brendu. Talijanska i francuska skijaška reprezentacija i danas nose Colmar.

Ključ uspjeha brenda Colmar

Ključ uspjeha kompanije svakako leži u činjenici, da je danas u kompaniju uključena već četvrta generacija porodice Colombo. Koja s jednakom strašću kao i njeni osnivači nastavlja predanost razvoju kompanije i brenda kroz inovacije. Dizajn ostaje u srcu Colmarovih operacija, a kompanija se može pohvaliti potpunom kontrolom nad cijelim opskrbnim lancem i proizvodnim procesom, osiguravajući visoke standarde kvalitete. Prilikom izrade odjeće veliki naglasak stavljaju na održive materijale kao što su Teflon Eco-Elite, Thermosoft vata i Graphene. Krajnji rezultat je tehnički sofisticiran, udoban i dizajnerski savršen proizvod koji odražava duh vremena i potrebe rekreativaca.

Colmar skijaška kolekcija dostupna je u odabranim trgovinama i INTERSPORT online trgovini.